روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ما روژین

دختر من باهوشه

1391/7/8 1:36
نویسنده : گلناز
101 بازدید
اشتراک گذاری

روژین جونم عزیز دلم نمیدونی من چقدر کیف میکنم وقتی میبینم انقدر به یادگیری علاقه نشون می دی یعنی عاشق یادگیری هستی بغلو دوست داری هر کار جدیدی رو یاد بگیری تا الان تونستی ١٢٠ تا کلمه انگلیسی رو یاد بگیری. وای این خیلی خوبه و خوبتر از اون اینه که یه ترم زبانکده رفتی و یه عالمه مکالمه یاد گرفتی میتونی اسم و فامیلت رو بگی رنگ لباس و کفشتو بگی و اینکه در مورد وضعیت هوا جواب بدی که هوا چطوره؟میتونی بگی دلت چی میخواد و یا چه رنگی رو دوست داری؟و خیلی چیزای دیگه الهی مامان فدات بشهبغل.روزی که بردمت زبانکده ثبت نامت کنم خیلی خوشحال بودی ولی اونجاگفتن که خیلی کوچیکه و از الان نمیتونه یاد بگیره و تو هم هی میگفتی مامان بگو که من یه عالمه ازت لغت یاد گرفتم خنثیمنم گفتم که حدود ٨٠ تا لغت بلده بعد دفتر لغتت رو دادم اقایی که اونجا بود چند تاشو ازت پرسید تو هم جواب دادی گفت باشه بیارش از معلمت هم(مینا جون)خیلی خوشت اومده بود اونجا هم مکالمه و شمردن اعداد تا ١٠ و شمردن حروف ها را ویه عده لغت ها رو یاد گرفتی لبخندیه روز معلمت بهم گفت با اینکه از همه بچه های کلاس کوچک تره ولی یادگیریش خیلی سریعتره.هوراولی انگار اخر اخرای کلاس چون من همش تو بهزیستی دوره داشتم و خاله جون هم مشغول مراقبت از مادر شوهرش بود که سکته کرده بود و اننه هم عمل کرده بود و تو رختخواب بود نمیتونستیم خوب بهت برسیم البته فاطی جون نگهت می داشت و حسابی هوا تو داشت ولی چون بقیه مشغول بودن و منابع توجهت کم شده بود  همش بهونه گیر شده بودی و میگفتی یا تو هم بیا با من بشین کلاس یا من نمیرم.به خاطر همین صلاح دیدم که دیگه ترم دوم رو نری و دوباره تو خونه ادامه بدیم. جدیدا هم فقط میگی بهم شعر یاد بدین بخونم.و یه عالمه شعر یاد گرفتی و در ضمن میتونی یه عالمه کلمه فارسی رو که مینویسم بخونی افرین دختر باهوش منتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)