روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ما روژین

بهونه گیر شدی مامانم

1392/2/31 22:21
نویسنده : گلناز
118 بازدید
اشتراک گذاری

روژینم خیلی بهونه گیر شدی و با این کارت یکم اذیتم میکنی.البته اینم بگم که شدیدا سرما خورده بودی و بخاطر این کم اشتها شده بودی و منم که مجبور بودم داروهایی رو که دکتر تجویز کرده بود بهت بدم همه دست در دست هم میدادن تا سر هر چیزی گیر بدی و گریه کنی.البته نا گفته نماند که مهد کودکمون هم یکم شلوغتر از قبل شده و من شاید یکم توجهم به تو کمتر شده اینم یه دلیل میتونه باشه.اخه تو فکر میکنی من تو مهدم باید فقط مثل خونه مال تو باشم.و فقط به تو توجه کنم.یا اینکه چون مهد مال ماست و تو مامانت پیشته باید تو مهد حرف تو باشه و دیگران هر چی که تو میگی رو اطاعت کنن.ولی من دوست ندارم تو اینجوری بار بیایی.دوست دارم دختر مستقلی باشی و به تنهایی بتونی با دوستات راه بیایی.به همین دلیل به مربیت سپردم که اصلا تو فرقی با باقی بچه ها نداری و حق و حقوقت توی مهد مثل همه بچه هاست.تا ننر و لوس بار نیایی.الهی من فداییییییییی تو دخمل ناز و قشنگم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)