روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ما روژین

گیر دادی نی نی بگیریم اونم نه یکی بلکه دوتا واااااااااااااااااااااااااااااای بچه دست بردار

1392/1/24 19:58
نویسنده : گلناز
82 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی میشه گیر دادی که مامان نی نی بگیریم دوتا بگیرم من باهاشون بازی کنم تو بغلم نگهشون دارم و.....از این حرفها ولی تا من یه ذره رو حرفت خودمو جدی نشون میدم فوری انصراف میدی و میگی حالا میخوای نگیر بعدا میگیریم.ههههههههههههه ای حسودخندهچند روز مونده بود به عید که دیدم داری با خمیرات بازی میکنی یکم دیگه صدام کردی و گفتی مامان من عکس نی نی هامونو درست کردم بذارشون تو سفره هفت سین امسال.فدات شم این اولین کاردستیت بود که بدون کمک و تنهایی درست کرده بودی منم حسابی ذوق کردم و الان میذارم تو وبلاگت تا بزرگ شدی خودتم ببینی و ذوق کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)