روژین روژین ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ما روژین

دایی مهرداد دوماد شد

1391/10/6 9:47
نویسنده : گلناز
123 بازدید
اشتراک گذاری

روژین جون من تصمیم گرفته بودم که خاطرات هر ماه رو توی همون ماه به ثبت برسونم ولی انقدر سرم مشغوله که همش وقت کم میارم مخصوصا اذر ماه اتفاقات زیادی افتاد که مهمترینش ازدواج دایی مهرداد بود.اره دیگه دایی مهرداد هم قاطی مرغا شد و شما هم که عاشق عروس خانم شدین و میگین از همه بیشتر عروسو دوست دارم.روزی که برای دومین بار عروس رو دیدی شبش حرفی به بابات زدی که من از تعجب شوکه شدم .بابات گفت عروس چطور بود دخترم دوسش داری؟گفتی بابا خیلی مهربونه امروز ٦ بار بهم گفت که الهی دورت بگردم.وای منم فدای تو بشم که انقدر باهوشی که تعداد دفعاتو یادت نگه داشتی .ازهمون نوزادیت که هنوز زبون باز نکرده بودی فوری ادمای با محبت رو تشخیص میدادی و هر جوری بود بهش میفهموندی که محبتشو درک میکنی الانم که ماشالا شدی بلبل و هر کی بهت محبت میکنه واسش زبون میریزی.بعد عقد دایی مهرداد رفتیم غذاخوری دایی جواد و دایی مهرداد اونجا عمو سید علی دوست دایی جواد ازت چند تا عکس گرفت که الان میخوام بذارم تو وبلاگت

روژینی گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)